Tuesday, September 10, 2013

Trolling.

Untuk kamu,
Yang hanya dapat kucintai dari jauh.
Aku bukanlah wanita munafik,
Tetapi aku sedang belajar untuk ikhlas.

Untuk kamu,
Yang sedang mendekap wanita pujaanmu.
Aku tidak cemburu padanya.
Aku bahagia kamu bersamanya.

Lebih baik aku kehilangan kamu,
Daripada melihatmu kesakitan bersamaku.
Lebih baik aku melihatmu berbahagia bersama orang lain,
Daripada melihatmu sakit mempertahankan kita.

Kamu tahu perasaanku.
Aku masih sangat merindukanmu walau kamu sedang tidur di dalam pelukanku.
Dan melihatmu berjalan setegap sekarang,
Betapa bahagianya aku melihat jerih payahku dan didikan dulu membuahkan hasil.

Untuk kamu,
Yang menghancurkan hidupku dulu,
Yang menyakitiku dengan perlakuan kasarmu,
Selamat, atas bahagiamu.

No comments:

Post a Comment

Says