Thursday, April 19, 2012

I Will Learn To Live Half Alive.


"Suatu saat nanti, aku akan melupakan kamu. Aku akan keluar dari hidupmu, begitu juga kamu. Aku akan menutup hatiku untuk kamu, kamu tidak akan tinggal disana lagi. Aku akan hapus semuanya, aku akan relakan semuanya. Aku akan membakar habis semuanya, aku akan menghancurkan semua ingatan tentang kamu yang aku ingat. Aku terlalu mencintai kamu. Mencintai dan melupakanmu memakan waktu seumur hidup. Aku akan berdiri tanpa kamu, aku akan mencintai orang lain setelah kamu, aku tidak akan mencintaimu lagi. Aku akan menghapus semua jejakmu. Aku akan pergi, dari kamu. Selamanya."

"Find a guy who calls you beautiful instead of hot, who calls you back when you hang up on him, who will lie under the stars and listen to your heartbeat, or will stay awake just to watch you sleep... wait for the boy who kisses your forehead, who wants to show you off to the world when you are in sweats, who holds your hand in front of his friends, who thinks you're just as pretty without makeup on. One who is constantly reminding you of how much he cares and how lucky his is to have you. The one who turns to his friends and says, That's her."

No comments:

Post a Comment

Says